Moooot CCW & Rättvik ♥

Godmorgon !
usch vad jag är trött på dom här jag-kan-inte-sova-nätterna :/
Blir helt slut !
Har inte sovit många timmar inatt och det är ju såååå typiskt när jag ska sitta och köra långt.
Får bli några extra pauser idag.
Blir tufft när jag ska börja jobba om en vecka om jag inte kommer ur dessa "skit-nätter" =O
Men men what to do ?

Nu sitter jag och häller i mig koffein som kommer att bli min bästis idag ;-)


Ser fram emot denna vecka i Rättvik =)
Få träffa mamma, Christer och Pontus, släkt och vänner och framför allt att få besöka graven.
Gör ont i mig att jag inte kan gå till graven när jag vill.
Kan ju inte svänga förbi efter jobbet för att ta ett snack med pappa, liiite för långt att åka 30 mil varje gång ;)
Men jag pratar med honom här hemma, tänder hans ljus varje kväll så han känner nog att jag finns här och tänker på honom ♥

Kan fortfarande inte blogga från min Iphone =(
Tror att jag måste uppgradera min blogg för att kunna göra det meeeen har ingen lust att betala för den varje månad så det kanske inte blir så många blogg inlägg denna vecka.
Men något ska jag nog hinna med ;-)

Ska försöka ta en massa kul bilder från CCW som jag lägger ut här sen på bloggen.
Nu mera kaffe, vakna till, bädda, packa färdigt, en snabb lunch sen Rättvik =D

Ha det bäst !
kram H. ♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu väntar jag på bilder av läckra bilar!!! /Kramen

2011-08-02 @ 00:25:01
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: yourbeauty

Råkade klicka in på din blogg och tycker den är helt underbar. Det du skriver är både roligt och seriöst ! :) Kolla gärna in min blogg om skönhet :)

2011-08-03 @ 01:56:38
URL: http://www.yourbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0