Rutinerna is back...

Nu börjar FredagsMys kvällarna igen....
När man har haft semester har man ju kunnat mysa vilken kväll som helst.
Tagit ett glas vin, ätit gott vare sig om det varit måndag onsdag eller fredag, spelar liksom ingen roll.

Men nu är man inne i rutinerna igen.
En vecka har man kämpat på att jobba efter semestern och det har gått bra.
Är super duper trött , det ska jag erkänna, men skönt ändå att första veckan är gjord ;-)
Håller på att laga lite fredagsmys middag......Bakad potatis med rödlöksröra, lövbiff och Mozzarella & Tomat sallad....=)

Ronnie är och spelar golf med Tord och Bosse sen ska dom ut på krogen så jag har fjärrkontrollen helt för mig själv ikväll.
Kan blippa som jag vill och titta på precis vilket program jag vill, inte så dumt ibland, hahaha.
Jag får även godis skålen för mig själv *tsss
Har en film på lager, vet inte så mycket om den men den ska tydligen vara baserad på en sann berättelse.

Här kommer ett Youtube klipp :

Tack för alla fina ord som jag fick igår via bloggen, FB, sms och mail.
Det värmde och betydde massor ♥♥♥

Hade en otroligt jobbig dag igår.
MR Ångest var på besök och vad jag än gjorde så blev jag inte av med honom.
Jag fick helt enkelt acceptera att han var där, på fyra månaders dagen.

Ha en fin kväll ♥

Kram H.

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som det kommer bli en mysig fredag för din del./Kram

2011-08-12 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0