Ääääntligen fredag =D





Åh sååå skönt !!!
Det är fredag =D
Fast man är såååå trött fredag morgon efter en veckas jobb är det sååå lätt att studsa upp när klockan ringer eftersom man vet att det är FREDAG, den bästa dagen i veckan...Tjo !!

Ikväll ska vi på Kräftskiva, ska bli såå kul !
Har köpt en helt paket med Turkiska kräftor....håller tummarna att dom är så där saftigt, salta och goda.
Jag bara älskar kräftor !!
Skulle kunna äta ett helt paket själv men ska väl dela med mig av några till Ronnie ;-)







Har så mycket papper som ligger på skrivbordet nu.....får köra en rensning innan jag går hem idag.
Vill inte ha en begravd dator i pappershögar när jag kommer på måndag ;)))







Igår kom jag på mig själv att sitta och nicka till i soffan ;O
Jag brukar aldrig somna i soffan, men igår var jag sååå galet trött.
Skulle se en film men insåg att jag inte fattade nånting av filmen när jag vaknade till, hade missat det mesta när jag satt där och nickade till *tss
Så den filmen får jag nog se om en annan dag ;-)






Det sägs att diamanter är kvinnans bästa vän.......
Om man har lite pengar över på kontot så kan man vara med och buda på världens största diamant som ska säljas på auktion.
Värdet : 130 miljoner !  

Oooops  ;-)





Nej, nu ska jag sätta fart här så jag kommer hem nån gång och får ta helg =D

Ha det bäst och en fin fredag !

Kram H.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas det blir riktigt trevligt ikväll med kräftor! /Kramen

2011-08-19 @ 23:06:21
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0