Dream on dream on....


Igår small det till i ryggen som ett piskrapp !!
Ischias nerven gick i kläm, ordentligt.
Värkte från mitt av ryggen ända ner i lilltån.
Där satt man då, fredagkväll, ääääntligen en hel helg framför sig med massor att göra och man kunde plötsligt göra........ingenting =O
Aaaargh, sååå irriterande !
Var bara att värma på värmekudden i micron, slänga i sig ett par värktabletter och krypa upp i soffhörnet och sitta där och hoppas på det bästa....att MR. Ischias kommer på andra tankar och släpper taget ;)
Har sovit....sådär, men det känns lite bättre idag.
Tror att värmekudden har gjort susen.
Har legat på den hela natten.
Var det varmt ?
Jaaa, hahaha, svettades floder *tsss
Varmt ute och ett litet "element" i sängen, ingen bra kombo.
Men idag an jag i allafall röra mig, fast böj och sitt momenten är fortfarande ett problem.
Ska försöka röra på mig en del idag och varva det med värmekudden.
Så kanske man är fit for fight till på mådag igen....så att man kan jobba och helgen...morrr....är ett minne blott ;O
Kanonväder idag =)))
Skulle ta fram en t-shirt och inser att hela min garderob bara är ett endaste stort KAOS !!
Allt är bara inslängt, in pulat, kläder som ramlat ner från galgar....ser inte bara hemskt ut utan det är en omöjlighet att hitaa kläder också :/
Så en av höstens projekt blir en jätte rensning och städning i garderoberna !

Så här skulle man ha det ;-)


Dream on dream on.....


På tal om drömmar så ska jag nu spela på Lotto och V75 och drömma ytterligare en vecka om alla dom där miljonerna ;))))

Vad vore livet utan drömmar ?
Väldigt trist !

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0