Nya tag...





Då var det dax igen....ny vecka nya tag ny måndag =O
Har superont i ryggen, sitter här på jobbet med min värmekudde.
Är så glad för mina älskade värmekuddar i olika storlekar.
Fick dom av Ann som jag jobbade med förut, hon gör kuddar på löpande band, super fina !!
Har aldrig tänkt på att värme kan vara sååå bra när man har ont.
Men det hjälper.
Använder kuddarna flitigt ;-)



My lifesaver just nu ;-)




Gick bra för min vän Yvonne och hennes familj igår när dom drabbades av IRENE.
En tuff natt med vatten som tog sig in, det var bara att pumpa för allt vad det gick.

Så här såg det ut på deras gata efter att IRENE dragit fram :


(lånat bilden från Yvonne)



Liiiiite vatten =O




I lördags började vi eller rättare sagt Ronnie äntligen med tomten.
Mycket jobb där ute nu.
Svårt att hitta tid när man jobbar mycket.
Jag satt ju handikappad och kunde inte hjälpa till.
Satt där jag satt med min stela och onda rygg.
Kunde heller inte gå med på kräftskivan, vilket kändes jätte trist =(
Ronnie lämnade hälften av kräftorna hemma till mig så jag fick "festa" lite ändå ;-)







I eftermiddag ska jag till min reumatolog.
Så det blir lite tidigare hemgång idag.
Skippar att hänga med ut på lunch idag, har en liten matlåda med mig sen blir det en promenad för att mjuka upp ryggen lite.







Läste Aftonbladet.se, gör alltid det på morgonen.
Hittade en artikel om Anders Behring Breivik.
Nu får han en massa kärleksbrev skickade till sig.
Han får visserligen inte läsa dom men ändå.
Vad är det för sorts kvinnor som vill ha kontakt med en massmördare ?
Är ju inget ovanligt att mördare lockar till sig en massa kvinnor.
Inte bara mördare, utan även våltäksmän, pedofiler m.m
Kvinnor som tror att dom ska "omvandla" dom, "hjälpa", skickar kärleksförklaringar.....
Dom dras till grova kriminella.
Man undrar ju bara varför ?
Vad får dom ut av det ?
Om man har barn, varför vill man inleda ett förhållande med en sån man ?
Varför vill man lägga ner tid på en man som Anders Behring Breivik ?






Ha det bäst och en bra dag !

Kram H.



Kommentarer
Postat av: Su

2011-08-29 @ 12:21:08
Postat av: Sussie

God eftermiddag!

Skönt att d e lite bättre i ryggen,ja värme gör susen i både hjärta & själ:-)

vad skönt om ni får lite ordning på tomten till att snön kommer iaf,,hihihi!!

Försöker komma in på min blogg men den vill inte idag,,skummers,,!!

Hoppas d går bra hos doktorn idag,,

Vi hörs välan i morgon!!

Tjing tjing!!

2011-08-29 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0