Dåliga nyheter plus dålig kondis =O


Fick lite tråkiga besked hos reumatologen.
Jag hade blivit sämre :(
Var inflammerad i flera muskler och leder plus att en del prover hade försämrats, även blodtrycket låg högt.

Kan bero på flera orsaker -

* Det lååånga och väldigt kalla vintern
* Att vi har dragit ner lite på kortison och cellgifter
* Att sjukdomen helt enkelt har satt ny fart
Jag röstar på det första alternativet och jag hoppas att det vinner.


Gjorde min premiärtur på gåbandet idag.
Jag säger bara så här :
JAG måste ha världens sämsta kondis.
För efter 30 minuter kunde jag vrida ur T-tröjan, jag flåsade som en blåsbälg och trodde jag skulle tuppa av när jag klev av...*tsss
Marie som ringde stackarn mitt i passet fick vänta en kvart innan hon överhuvudtaget hörde vad jag sa.
- Pust...flämt...vänta...pust...ska..flämt..pust...bara...pust...flämta...pust....färdigt...pustpust...först...!
Hahaha, riktigt illa, jag vet ;)))
Fina Marie ville bjuda med mig på en match men jag var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom jag skulle till reumatologen och få sprutor.
Men hon var nog glad för det så som jag lät i luren....*fniss ;)))


Ha en trevlig kväll !
Nu ska jag kolla på "Halv åtta hos mig "
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad trist. Håller tummarna för vintern! I vilket fall få absolut inte trean vinna. Den slår vi ner på en gång! attack!



Haha, tur att du iaf har gåbandet nu. Se till att använda det duktigt så ska du se att flåset hänger med :-D

2011-02-28 @ 21:00:33
URL: http://smuppra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0