KAOOOOOS !!!


Det är faktiskt det rätta ordet för denna fredags morgon.......KAOS !!!
Det är helt gaaalet ute !
Snön vräker ner och det blåser så att snön lägger sig i stora drivor.
All buss-trafik i Stockholm är inställd p.g.a halka.
Folk får stå och skotta ut sina bilar och när dom väl ska köra iväg så fastnar dom i dom stora snödrivorna.
Helt galet väder som Kung Bore bjuder på idag !!!


Igår hade jag flera viktiga möten att åka till, idag ingenting, tack och lov !!!
Behöver inte ge mig ut i snökaoset.
Inte mer än för att skotta fram bilen och uppfarten.
Ska köra ett träningspass, duscha, fixa med tvätt och lite städning.
Sen tar jag tag i skottningen....och har jag tur sååå kanske snöandet har lugnat ner sig lite ?!?
Är nog många som har problem att ta sig till jobbet idag.
Ser på FB att många försöker ringa TAXI eftersom inte bussarna går.
Lär väl vara problem med tunnelbanorna också kan jag tänka mig.
Bil köerna lär ju vara milslånga.
Så kommer man fram till jobbet så är det nog måååånga timmar senare än vad man tänkt sig.
Kör och gå försiktigt där ute i kaoset !!


Dennis som precis skulle gå till skolan fick veta att dagens lektioner är inställda och skolan är stängd.
Gissa om att han gav upp ett lyckotjut när han slapp ge sig ut i snöovädret ;)


(Misstänker att eleverna i Bäckahagens skola är dom enda som hyllar snöovädret idag *tsss)

Ha det bäst denna snöiga dag !
En liiiiten tröst i detta kaos är i alla fall att det är FREEEEEDAG =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0