Säger upp mitt abbonemang !!!



Kallt, svinhalt och dessutom så snöar det !!!
Näää, nu får det vara nog !
Nu säger jag upp mitt Vinter abbonemang !
Vill inte frysa mer, orkar inte skotta, orkar inte med allt det vita.
Näää, nu vill jag ha sol, värme och grööööönt för det är skööönt ;))))
Fröken Vår får gärna titta in liiite tidigare, gärna idag *tsss



Min kära lillebror som är och gottar sig på stränderna på Gran Canaria upplyste oss om att dom hade över tjugo grader i skuggan, thank you !!! ;)))
Var nästan 40 graders skillnad igår.
Njut allt vad du orkar, Christer.
Det är du värd ♥ ♥ ♥


Min fina dotter som äntligen har fått ett jobb har fått börja med ett riktigt tufft schema.
Hon börjar klockan 06.00 varje morgon inne i stan.
Men som tur är så slutar hon ganska tidigt och kan åka hem och ta det lungt.
Men en stor omställning från att ha sovit lääänge på mornarna till att plötsligt behöva gå upp så tidigt.
Men hon kämpar på.
Behöver ju pengar till sommarens alla aktiviteter.


Ska ringa och boka ett möte idag med min handläggare så att vi kan slutföra min förhoppningsvis blivande anställning.
Annars blir det lungt idag.
Ska ta min cell-gifts spruta.
Blir lite seg och illamående, så det blir inte så många knop gjorda denna dag.
Fick en inbjudan till tjej-middag igår =)
Kul !
Har varit så mycket jobbigt runt omkring mig en lååång tid men nu så verkar allting ordna upp sig.
Livet börjar kännas riktigt bra.
Har varit med om så många tuffa grejer i mitt liv men känner konstigt nog att jag går ur dom lite starkare för varje gång.



 Ta det lungt där ute på vägarna och ha en fin tisdag !
Glöm inte att det är lite Alla hjärtans dag varje dag.
Var rädd om dina närmaste och dina vänner.
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar massor av rosor till dig, fina tjej♥ Du har verkligen haft det tufft och nu önskar jag dig bara lycka, ljus och värme.Du är inte ensam, finns här för dig♥♥♥ Kram L

2011-02-15 @ 12:58:34
Postat av: Gunilla

Jag tycker samma sak. Vintern måste få ett slut! Visst är det vackert med all snö, men nu är det nog! Jag vill se gröna gräsmattor och en massa annat grönt. Jag vill se syrenerna börja blomma! Jag vill helt enkelt ha en härlig vår och sommar. Och sedan behöver det faktiskt inte bli höst och vinter igen! /Största kramen

2011-02-15 @ 13:27:55
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0