Hej !



Vaknade med en svidande hals =(
Får hoppas att det inte blir värre än så.
Hopplöst med dessa mediciner som jag tar.
Den drar ner mitt immunförsvar grymt mycket.
Nån behöver bara andas ordet halsont så sitter det på mig.
Får bege mig iväg och köpa upp mig på några riktigt starka VICK´s BLÅ sen ;))
¨

Hämtade upp en kompis och hennes barn igår och följde med henne på husvisning i Segeltorp.
Oj så fint hus, så smakfullt inrett och så fräscht.
Hade kunnat flytta in på rot om det var jag som skulle köpa hus ;)))
Trädgården var Japansk inspirerad och uppbyggd med små träbryggor och lampor överallt och en massa exotiska växter.
Men tyvärr så gissar jag att budgivningen som redan startat kommer att dra iväg.
Ack så fint men ack så dyrt =(


Jag var sååå inställd på att Skid VM i Oslo började nu i helgen......men sååå fel jag hade.
Det börjar ju inte förrän på onsdag, den 23:e.
Ska bli grymt roligt i alla fall =D

Hittade den här bilden och tyckte att den var riktigt mäktig :


Har roliga planer för helgen.
Så nu ska jag gå och dra i mig lite Echinagard, några C-vitaminer och ett par alvedon och hålla tummarna att det inte blir värre än så här.
Ha det bäst och en bra dag !
kram H.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du, ett hus med sådan trädgård måste kosta multum! Var nu rädd om dig så du kryar på dig snabbt. /Största kramen

2011-02-17 @ 16:39:40
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0