Brrrrr !!!


Liiite små ruggigt ute idag *tsss
Brrr !!!
Man tittar ut genom fönstret och ser hur solen försöker ta sig fram bakom molnen.
Ser ut att vara en ganska så skönt dag ute.
Men ack så man bedrog sig.
Det är kallt. riktigt kallt !!!
Känns inte riktigt lika tungt att vara inne med sin förkylning en dag som denna.
Det som inte är kul är att jag fick ställa in allt det kuliga denna helg.
Det är bara sååå typiskt när man planerar nåt roligt.
Bio med L igår och träff med tjejerna ute i VH imorgon.
Kommer väl troligtvis inte komma dit heller.
Men jag avbokar inte förrän imorgon, man vet ju aldrig, mirakel har ju skett förr ;)))))


Var ju med en kompis på husvisning i Segeltorp i veckan.
Huset som hade en Japansk inspirerad trädgård.
Dom slängde i alla fall in ett ganska så högt bud och fick det =D
Såååå nu ser jag fram emot Japan-inspirerade-grillkvällar hemma hos dom i sommar ;))))


Idag tänkte jag titta på filmen " Psalm 21" -


Har inga stora förväntningar på denna rulle.
Sverige är väl kanske inte sådär jätte bra på att göra skräckisar.
Men alltid kul att se svenskt och vem vet, jag kanske blir glatt överraskad ??? ;)



Och ikväll är det då den 3:e Deltävlingen i melodifestivalen.
Ikväll går den av stapeln i Linköping och Lena Philipsson är kvällens gästartist.
Och som vanligt så är det redan stora favoriter som är förhandstippade att gå direkt till Globen.
Och den som är i topp att gå direkt till Globen enligt tidningarna är Eric Saade.
 Dom som uppträder ikväll är :


Linda Sundblad - Lucky you

 
Simon Forsberg - Tid att andas


Sara Lumholdt - Enemy


The Playtones - The King


Shirley´s Angels - I Thought it was forever


Sebastian - No one else could


Sara Varga - Spring för livet


Eric Saade - Popular



Ha det bäst och en underbar dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Camilla "Lillagul"

Kallt här nere med -11 = BRRR !

Fast en dag med strålane sol verkar det bli :)

Trist att du är förkyld igen :(

Peppar , peppar så har jag klarat mig undan bra i vinter !

Trevlig helg !

2011-02-19 @ 10:27:49
URL: http://camillalillagul.blogspot.com
Postat av: Anonym

Krya på dig nu min vän ! Vi bokar in en ny bio-kväll =)Kram L

2011-02-19 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0