Host, host, host....

Flower Glitter Graphics - Glitterlive.com
Godmorgon !
Hoppas att du mår bra och har sovit gott =)
Själv har jag sovit som en stock...NOT !!!
Har fått en rethosta som inte är av denna värld.
Så fort jag lägger mig ner så börjas det.
Höll på att bli galen inatt.
Men lyckades slumra till in på småtimmarna.
Så många timmars sömn har det inte blivit.

Läste en rätt intressant grej.
Fotografen David Trood har räknat ut hur genomsnittsmänniskan ser ut genom att han har fotograferat hela 670 människor från hela världen och la sedan ihop bilderna till en.
Så här blev resultatet :

Genomsnittskvinnan -


Genomsnittsmannen -


Känner du igen dig ? ;)

Vill du läsa mer om hur David Trood kom fram till resultatet, klicka på honom :


Försöker få tag i min handläggare för att säga att jag är sjuk.
Har liksom inga krafter.
Hade hoppats att jag skulle kunna ta mig till mötet men inser att det inte går.
Är alldeles yr i skallen så fort jag gör det minsta ansträngande.
Gissar att det inte skulle vara såå himla lyckat om jag var ute och sladdade runt på vägarna med min lilla bil.
Tyvärr så svarar inte denna människa.
Bara att fortsätta att ringa....=O
Får hoppas att hon svarar innan själva mötes tiden börjar .


Blev bjuden på tre grejer....samtidigt på fredag.
Ibland händer det ingenting, men när det väl händer nåt kul då kommer allt på en gång ;))
Men har redan tackat ja till Sanna (om jag är frisk) med tjej middag på stan =D
Ska bli så kul att träffa sina gamla vänner igen.
En del människor som man träffar i livet bara klickar det med.
Det kan gå lång tid mellan träffarna men när man väl ses är det som om man sågs igår.
Allt känns naturligt och man bubblar på precis som vanligt.
Det kan gå månader, ja till och med år utan att man ses men man dras tillbaka till varandra.
En vänskap som är så rotad att den inte rubbas.


Fick förfrågan om att åka med till Ullared i vår.
Har inte varit där på många år.
Inte sen sista bussresan som min kusin anordnade.
Dom resorna var riktigt kul.
Vi åkte vid halv fem på morgonen från Tullinge.
En buss fullproppad med shopping sugna 08:or.
Min kusin var grym på att ordna med dessa resor, en riktig reseledare.
Hon fixade tävlingar,lotterier och Bingo under resans gång.
Filmvisning och frukosbuffé.
Så dom 50 milen ner till Ullared gick faktiskt ganska så fort.
När man väl var nere så hade man X antal timmar på sig att shoppa loss inne i varuhuset.
Så det var liksom järnet.
Fram med två kundvagnar och sen shopping, shopping, shopping i flera timmar.
Igår började en ny säsong av Ullared på tv.
Blev lite sugen på att åka, faktiskt.
Man kanske ska hänga på trots allt ;))))


Imorse började både Jessica och Ronnie jobba klockan 06.00.
Vaknade till när dom stökade runt uppe i köket vid halv fem snåret.
Själv masade jag mig upp när klockan ringde halv sju.
Kroppen bara skrek :
- SOVAAAA !!!
Men jag hade ju stort hopp till att jag skulle känna mig okey idag och gick därför upp.
Har nu varit vaken i hela två timmar *tss och det känns som om jag inte har sovit på flera dygn.
Blir nog en liten eftermiddagslur på soffan idag.
Konstigt nog så hostar jag inte så mycket på dagarna men nätterna....AAAAAArgh !!!


Ha det bäst and beware of the baskelusk ;)))
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Sara

Fick du tag på handledaren?

Tycker att genomsnittsmänniskorna såg rätt bra ut :-) Men om jag känner igen mig i kvinnan.. hm, nja... :-S

Sovit ikapp?

2011-02-24 @ 22:00:08
URL: http://smuppra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0