Liiite trött ;)


Somnade seeeent och vaknade tidigt !!!
Undrar varför ????
Kan liksom inte sova.
Sitter som en zombie vid datorn med en stor kaffekopp i handen.
Lär bli mycket koffein idag ;)))


Hade en jätte trevlig kväll igår.
Vi var åtta stycken tjejer som var ute och käkade, skrattade, pratade och drack gott.
Beställde in en förrätt "Räkor med sting i".
Och jag kan säga att den levde upp till namnet, tio gånger om.
Efter första tuggan var det :
-VAAAATTEN !!!!!!!
Gott men såååå starkt.
Man piggnade till i alla fall efter den stingande rätten ;)))))


Idag blir det lungt.
Självklart VM på tv.
Tjejernas 15 km dubbeljakt körs idag kl. 11.30
Då kommer jag sitta bänkad och hålla alla mina tummar för Anna Haag och Charlotte Kalla.
Finns ju chans på medalj idag.
Men guldet blir nog svårt att ta.
Gissar att det går till skid drottningen Marit Björgen.


Ikväll är det ju också Melodifestivalens deltävling numbro 4 ifrån Malmö.
Dom som tävlar ikväll är :

Anders Fernette - Run



Julia Alvgard - Better or Worse



Lasse Stefanz - En blick och nånting händer



Linda Bentzing - E de fel på mig



Linda Pritchard - Alive



Love Generation - Dance Alone



Melody Club - The Hunter



Nicke Borg - Leaving home



Favoriten enligt media är ikväll Linda Bengtzing.

Ha det bäst och en fin lördag !
kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0