Sverige VS Norge


Då var det söndag morgon då....
Alla vaknade vi tidigt utom Dennis som sover som en stock fortfarande.
Hans kompisar kom hit igår när jag och Ronnie gick och la oss.
Tack och lov att vi kan krypa ner i vår källare och sova.
När jag stänger dörren till sovrummet där nere hör jag inte ett endaste smack.
Så jag har ingen aning om hur länge killarna var här.
Gissar att dom var uppe halva natten.
Jag var dödstrött igår kväll.
Tittade på Melodifestivalen sen kröp jag isäng och somnade på två röda ;)))


Melodifestivalen - den sista deltävlingen.
Och som vanligt så gick den som var favorit tippad direkt till Globen.
Liiite tröttsamt.
Nu verkar ju i och för sig många ha gillat hennes låt - Linda Bengtzing.
Jag gjorde det inte.
Lät som en schlager dänga som man har hört tusen gånger förr.
En låt som inte skulle ha skuggan av en chans där borta i Tyskland.
Men där emot så gillade jag Nicke Borgs låt.
Den tyckte jag var riktigt bra.



Idag ska jag ta mig an mitt gigantiska tvättberg som har växt till sig i tvättstugan.
Ska handla lite och självklart titta på Skid-VM.
Idag är det ju Herrarnas dubbeljakt.
En ny rysare mellan Sverige VS Norge.

 Tiderna för dagen är :
08:35-08:50 Uppvärmning
08:50-12:00 Vinterstudion
12:00-13:30 Dubbeljakt 30 km
13:30-14:00 Vinterstudion
15:00-16:45 Backhoppning lag


La ut några bilder på Hemsidan från projektet _
"From drugs to mugs"
Se hur ditt ansikte förändras av droger.
Gå in på min hemsida här :


Ha det bäst mina vänner och en uuuuuunderbar söndag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0