Automatisk luftfräschare....=O


Godmorgon !
Ute är det regnigt, halt, skitigt och moddigt.
Inget höjdar väder direkt.
Ska man ut på en PW får man nog köra med broddar.
Men det har jag inga så jag kör ett pass med min cross-trainer istället.
Körde ett pass igår och slarvade med stretchingen efteråt och det var dumt....mycket dumt ;)))
Nu känns det i hela kroppen =O
Så här brukar jag stretcha..............NOT !!!
Hahahahaha ;)))
Skulle inte komma ner till hälften en gång *tsss


När jag var och handlade för några dagar sen så köpte jag en automatisk luftfräschare.
Perfekt, den kan jag ha på toaletten på övervåningen.
Den går på batteri och känner av när man tänder lampan och luftdraget när man öppnar dörren och då kommer det en liten puff med vaniljdoft.
Super fräscht och trevligt....meeeen !
Jag hade inte talat om för familjen att jag ställt in denna automatiska manick som låter som en väsande orm varje gång som den avger sin aromiska doft.
Så alla hoppade högt varje gång dom gick in på toa och dessutom så fick två av mina familje medlemmar detta spray rakt i ansiktet eftersom jag (inte smart, jag vet) ställt luftfräscharen på en hylla så den sprayade rakt ut när man kom in, d.v.s rakt på en.
Så det var inga positiva reaktioner på mitt som jag trodde braiga köp =O
Men nu är det flyttad, står högt upp på en hylla, nästan i takhöjd och alla är säkrade inför en spray dusch.
Men väser som en orm, det gör den fortfarande, hehe ;)))

(Ser inte riktigt ut som den på bilden, men något liknande)

Nu har XXL-portioner hittat till Sverige.
I Ytterån i Jämtland kan man nu beställa en 4,3 kg tung hamburgare som kostar 660 kronor på Berliner Schnitzelstuga.
Ide´n kommer från Tyskland som har många XXL-resturanger där man serverar mycket stora portioner.
En bra idé ???
Galet tycker jag !!!


Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha :-D

2011-02-03 @ 10:45:55
URL: http://smuppra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0