Sunday ♥


Somnade sent och vaknade tidigt,
same procedur as last sunday ;)
Men när man väl är uppe känns det skönt.
Ett par koppar koffein så är man fit for fight denna söndag !



Igår startade då denna schlager-cirkus.
Bra, njaaa, inte direkt !
Kändes töntigt med deras sk. förhörsteknik på artisterna innan dom skulle upp på scen.
Det var en del misstag som att dom spelade några toner på Dannys låt innan det presenterades att han hade gått vidare till Globen.
Marie sa fel namn när hon presenterade vilka två artister det stod mellan inför andra chansen.

Den ena gruppen hon nämde var dom som hade åkt ut =O
Dannys låt var okey men den jag gillade bäst det var Swingfly med "Me and my drums".



Idag tänkte jag styra min PW mot Stureby och lillebror.
Vill höra allt om deras planering inför bröllopet i sommar.
När, var, hur ???
Är man syster så får man vara nyfiken och frågvis *tsss

Ha det bäst och en bra dag !
♥♥Kram H.♥♥


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Som du kanske vet somnade jag redan efter fem minuter! Och det är väl klart att du får vara nyfiken när det handlar om din bror!!! /Stor kram

2011-02-06 @ 13:53:16
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0