God fortsättning ♥ ♥ ♥


God fortsättning på det nya året !
2011....hmmm, undrar vad det har att bjuda på ?
Undrar vad man kommer att säga om 2011 nästa nyårsafton ?
Ett bra år ?
Ett lyckat år ?
Ett hemskt år ?
Jag hoppas och tror att man kommer att säga att det var ett bra år.....vi håller tummen för det i alla fall ;)
Min nyårsafton igår gick i förkylningarnas tecken.
Låg nerbäddad i soffan och tittade på gamla filmer på tv.
Först ut var :
"G- som i gemenskap"
sen
"Ingen kan älska som vi"
sist
"Ps sista sommaren"
Bara gamla goda filmer som väckte tusen minnen.
Var kul att se dom igen för det var läääääänge sen =D


Ronnie lagade oxfilé med potatisgratäng till middag.
Supergott !
Sen vi tolvslaget gick vi ut tillsammans med Johan och Jonte, Lennart, Sari och Jeppe, Dennis, André och Josef och sköt raketer och tittade på alla andras fantastiska fyrverkerier.
Hur febrig jag än var så vägrade jag missa tolvslaget utomhus.
Det är något visst och lite magiskt när man står sådär ett gäng människor och kramar varandra och ropar :
- GOTT NYTT ÅR !
Människor man inte känner kommer fram och skålar och önskar en ett riktigt gott slut.
Tänk om vi människor hade den glada och varma mentaliteten jämt då skulle vår jord vara en bra mycket bättre plats att leva på.
Men man får vara glad för att man får uppleva den värmen en gång om året ;))))

Snön vräkte ner och vi var väl tillbaka i huset vid ett-tiden igen.
Hade svårt att gå och lägga mig då.
Satt väl uppe till tre nånting.
Hörde att Dennis kompisar gick då.
Sen måste jag ha slumrat in i drömmarnas värld för att sen vid åtta-tiden imorse väckas bryskt av Mr. Cold.....aaaarg !!!
Kunde knappt andas, halsen sved som eld och nysattackerna duggade tätt.
Man hade ju hoppats att förkylningen skulle försvinna all världens väg med år 2010 och att man skulle vakna fräsch , pigg och frisk till det nya året.
Men ack vad jag bedrog mig *tsss
Förkylningarnas förkylning hänger med in i det nya....hmrf !


Vad gjorde du igår ?
Hade du en bra nyårsafton ?
Jag hoppas det ♥
Önskar dig en god fortsättning på det nya året och en fantastisk Nyårsdag ;)
♥♥♥Kram H♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0