En amerikansk OVE ???


Har vaknat utan väckar klocka hela helgen, tidigt dessutom.
Men imorse då var det tungare än tungast när klockan ringde och det
var ett helt företag att komma upp.
Sååå konstigt !
Borde väl vakna lika piggelin denna morgon som jag gjorde igår morse.
Men nej !
Tror att det är lite psykologiskt, man vet att det är MÅNDAG *tsss



Igår började äääääntligen nya avsnitt av SOLSIDAN !
Jag bara älskar den serien.
Hela konceptet är så klockrent.
Så enkelt och så kul.
Man älskar karaktärerna, alla utom familjen Sundberg, hahaha =)
Jag skulle få psykbryt om jag hade en granne som Ove.
Skulle vara rädd för att gå utanför dörren ifall man stötte ihop med honom.
Skulle spana i varenda fönster innan jag gick ut, sen blev det ett race till bilen för att sen kasta sig
in och med en rivstart åka där ifrån ;))))
Ove är verkligen en sån karaktär som man älskar att hata.
Nu har man sålt serien till amerikanska ABC.
Där kommer den att heta SUNNYSIDE.
Om den gör samma succé där som här återstår att se.
Har dom en OVE att ta till over there ?


Ha det bara bäst denna måndag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0