Inget spännande =(


Godförmiddag !
Hoppas att du mår bra idag.
Själv är det inget vidare.
Förkylningen är värre än nånsin.
Har fått blåsor i munnen så att jag knappt kan äta,
var i ena ögat....wtf...ska det aldrig ta slut !!!
Så alla mina planer som jag hade för den här helgen och dagarna framöver var bara att rulla ihop till en boll och kasta i papperskorgen.
Man blir liiite deppig.
Meeen inget att göra åt....Mr Virus är the boss och han bestämmer när det är över....*tss



Så det finns inte så mycket kul i mitt liv att blogga om just nu, om ni inte vill höra om nässpray, hostmediciner, alvedon, nysattacker m.m.....nej, jag ska bespara er det eländet ;-)



Något som jag tycker är kul är Tour de Ski som äääääntligen har startat =D
Tycker det är så coolt med så många tävlingar under så kort tid.
Dom samlar bonustid inför sluttävlingen, mardrömstävlingen när dom med längdskidor ska ta sig upp för den så grymt branta slalombacken som ligger i Val di Fiemme i Italien.
Glömmer aldrig när Charlotte Kalla vann Tour de Ski.
Den tävlingen var sååå spännande så pulsen var nog uppe i hundranitti.
Idag är det tävling numbro. 3 och det är sprint som gäller.
Känns som om svenskarna skulle kunna ha en god chans att samla lite bonustid idag =)
Tävlingarna startar 14.35 på SVT1.


Årets segaste dag, nyårsdagen är årets bästa dag för pizzeriorna.
Aldrig äter vi så mycket pizza som då.
Och vi brukar också göra det.
Förra året köpte vi pizza men i år hade vi rester kvar från nyårsafton så vi hoppade över pizza besöket.
Om man inte orkar gå ut genom dörren eller orkar lyfta en telefonlur så kan man knappa hem en pizza på sajter som onlinepizza.se eller pizzaexpress.se.Då kan man lungt sitta kvar i soffan och vänta tills pizzan blir levererad ända fram till dörren ;))))) 

Ha det bäst och en fortsatt bra dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Idag har jag i alla fall tagit mig till datorn skrivit bloggen till Hjärt- och Lungsjukas Riksförbund. Egentligen skulle jag skriva min egen också men vet inte om jag orkar. Man kanske bara kan kopiera bloggen på Hjärt-Lung?!



Men jag måste säga att du verkar bra mycket sjukare än mig! Jag har lite problem med ett rinnande öga, febern verkar ha försvunnit men det beror säkert på antibiotikan och kortisonet, och hostan kommer och går. Tröttheten däremot består! Krya nu på dig Helen, inte mycket mer att göra än att vänta in bättre tider. /Stor styrkekram från mig till dig

2011-01-02 @ 12:34:49
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Roziez

God fortsättning på nya året Helen! Låter nästan lite ironiskt när man läst vad du drabbats av,hmm.Så dumt av dig att du inte lämnade kvar baskilusskerna i värmen, men de var väl kvar i Svedala och väntade på dig bakom husknuten. Hoppas du går till el doktore nu för det där verkar ju inget vidare att ha. Du får ha det så bra du bara kan....nyårskramar Roziez

2011-01-02 @ 20:07:00
URL: http://www.rozami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0