♥Liiite ljusare♥


Idag har jag tränat, fikat (Tack fina du för att du orkade lyssna♥) och uträttat en massa saker
som gör att jag ääääntligen börjar se ljuset i tunneln...
♥♥♥


Håller på och letar boende åt Jessica och hennes kompisar, V31 i Rättvik under Classic Car Week.
Inte lätt !!!
Allt är uthyrt...och då menar jag allt !!!
Stugor, hotell rum, campingplatser,lägenheter,rum,vandrarhem,friggebodar,ja allt !!!
Helt gaaalet !!!
I år firar CCW 20 år jubileum och det kommer att vara extra mycket jippo där uppe då.
Gissar att det kommer att vara extra mycket folk också.
Man säger varje år när man är där uppe under CCW :
- Nu kan det inte bli större !
- Kan ju omöjligt bli mer folk !
Meeen, för varje år blir det lite lite större och lite lite mer folk.
Om ni har varit där uppe dom närmsta åren under V.31 så vet ni vad jag menar ;)









Nu ska jag börja med middagen ;)
Ha det bäst och trevlig kväll !
Och glöm inte Guldbaggegalan ikväll kl. 20.00 på TV1....
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag min fina vän♥. Klart att jag orkar lyssna på dig,hur mycket som helst. Du är värd allt min vän♥♥♥och nu vänder det och allt kommer att bli så bra det bara kan bli. Ser fram emot en kväll på stan sen eller hur ;-)Kram L♥

2011-01-24 @ 17:56:51
Postat av: Susanne

Vi har också letat boende där den veckan verkar helt kört... men än har vi inte gett up...



Kram Susanne

2011-01-24 @ 23:33:52
URL: http://livetisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0