♥Lördag♥


Lördags mornar är alltid såå lugna och sköna om man inte har nån sorts aktivitet på morgonen förstås som fotbollstunering, match eller annat.
Vilket vi har imorgon =O
Men inte denna morgon....inga planer, bara lungt och skönt =D
Blir lite träning, städning, shopping och Vinterstudion.
Ronnie ska på Mässan med sina killpolare och barnen har sina grejer så jag tänker bara njuta av tystheten och lugnet här hemma...;)))
Igår kväll hade vi rena ungdomsgården här hemma och det blev inte tyst förrän dom gick vid 01-tiden.
Fast jag tycker att det bara är kul att dom är här =D
Så växte jag också upp att vi nästan alltid var samlade hemma hos oss.
Kul att dom trivs och gillar att vara här.


Kolla in den här :
" Den mänskliga klockan "
(Klicka på bilden)



Fick en massa fina saker av våra vänner när dom kom hem från Thailand.
Bl.a en massa fina armband och halsband.
Så nu har jag armband i olika färger så det räcker och blir över.
Kan jag matcha mina kläder hela sommaren låååång ;)))


Ha det bäst och en bra dag !




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0