Åt rätt håll ?


Idag eller rättare sagt just nu är det solförmörkelse.
I stockholm kunde man se den från kl. 08.21 - 11.03 (Källa: stjärnhimlen.se)
Lite häftigt tycker jag =)

Har inte lika hög feber idag så det borde innebära att det ääääntligen är på väg åt rätt håll =D

Inget Tour de Ski idag.
Det är vilodag för alla tävlanden denna tisdag.

Vilodag blir det för mig med.
Jag som hade tänkt skaffa mig ett par begagnade långfärdsskidor och ge mig ut i spåren för att se om takterna sitter kvar.
Har inte åkt skidor på "hundra år" men är otroligt sugen på att testa.
Men blir väl förhoppningsvis av med dessa envisa baskelusker snart så att jag kan bege mig ut i spåret.
Jag kanske slår ihjäl mig, hahaha.
Vi åkte mycket förr i tiden uppe i Dalarna.
Pappa gjorde egna spårade spår och sen stack vi ut hela familjen med varm choklad och ostsmörgåsar.
Det var mys på hög nivå.
Ibland åkte vi i el-ljusspåret vid Vidablick på kvällen.
Det var lite häftigt med den lååååååååånga backen och alla lampor som lyste upp spåret i mörkret.
Kommer så väl ihåg när jag och min kompis Tina var uppe i Rättvik ett sportlov.
Då stack vi upp och skulle åka i spåret och pappa höll på att smälla av när jag och Tina stannade efter 10 meter för att röka, hahaha !
Kan se synen framför mig nu....två slöa tonåringar som knappt fick nån luft efter att ha motionerat hela tio meter och var tvungen att hämta andan med en......cigg, hahaha ;)))
Tur att jag inte röker idag *tsss


Årets första Guinness rekord är satt :



Galet rekord, eller hur ?!
Jag hade nog valt något varmare ;))))))

Ha det bäst och en bra dag !
Image and video hosting by TinyPicKram HImage and video hosting by TinyPic


Kommentarer
Postat av: Mita

Ja gud så galet,röka efter 10 meter,he,he...jag ska inte säga så mycket själv eftersom jag rökte som tonåring.Motion fanns inte på kartan. Tur man har slutat med dom dumheterna,min last nu är lösgodis,ler

Skönt du är på bättringsvägen,

Kramiz!

2011-01-04 @ 20:42:48
URL: http://mithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0