Trettondagen ♥♥♥


Trettondagen bjuder på ett mulet, mörkt och blåsigt väder.....brrrr !
En perfekt dag att ligga i soffan och titta på Tour de Ski ;)
Är något bättre idag men fortfarande hängig.
Har hört av flera att dom har legat i över två veckor av den här influensan !!!
Jag har varit sjuk en vecka idag, så jag hoppas verkligen inte att jag ska må så här i en vecka till =O
I helgen var mina planer att plocka bort julen, får väl se om jag orkar annars får den väl hänga med ett tag till, inte hela världen ;))))



Den 16:e Januari drar den igång......2:a säsongen av SOLSIDAN !!!!

Jag bara längtar =)
En så kul och bra svensk serie var det länge sen man såg !
Gillar alla karaktärer, t.o.m Ove *tsss
Har du inte sett serien ?
Kolla här :
1:a avsnittet i första säsongen -








Dom andra avsnitten från första säsongen finns på You Tube =D

Om du som jag är intresserad av Tour de Ski så startar det kl. 11.20 på SVT1.
Herrarna är först ut med jaktstart 35 km.
Sen kl. 13.50 är det damernas tur,
Jaktstart 15 km.


Ha det bäst och en bra dag !
Kram H♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0