♥♥♥


Godmorgon !
Här sitter jag med en stor kopp kaffe och njuter av tystheten i huset.
Alla sover ;)))
Jag hade nog också kunnat sova länge idag, är otroligt trött i kroppen.
Känns att den har tagit ordentligt med stryk av den här influensan.
Man blir trött så fort man gör nånting.
Igår hade jag tänkt plocka bort det sista av julen.
Men tror att jag tar det sista imorgon.
Har egentligen bara alla ljusgrejer kvar....
som adventssljusstakarna, stjärnorna och ljusslingorna och den lilla minigranen som vi satte upp i år istället för den stora.


Hela den här julen blev lite konstig i och med resan till Gran Canaria.
Även Nyår blev annorlunda eftersom jag låg total däckad i soffan med myskläder och raggisar på.
Inget var sig likt.
 Det är mycket annat i mitt liv som händer just nu som inte heller är sig likt.
Det händer saker hela tiden.
När man inte tror att det kan bli värre så slår det till och man sjunker ytterligare ett snäpp.
Varför drabbas en del av så mycket medan andra går genom livet med en silversked i munnen ???
Konstigt, eller hur ?
Hade ju stort hopp till 2011 men jag kan säga att det har börjat sämre än sämst =(
Undrar hur många prövningar man ska få gå igenom här i livet ?
Blir man starkare ?
ja, på sätt och vis, lite starkare och lite hårdare men mer sårbar.
 

Idag är det mycké skidor på tv igen =D
Vinterstudion med slalom, Tour de Ski, skidskytte....härligt !!!
Ett av det bästa med vintern är när vinterstudion drar igång ;-)


Vad ska du göra en lördag som denna ?
Jag ska fortsätta att kurera mig, titta på skidor, träffa Micke som kommer hit med Vildsvinsfärs.
Vilket kommer bli väldigt spännande för det har jag aldrig ätit förut.
Har hört delade meningar om det.
Men ska testa att göra några biffar så återkommer jag med om vad jag tyckte.
Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0