Orkutjunks.com™

 

Kanske att man kunde få i sig en D-vitamin eller två av solen idag ;D

Hoppas på att den stannar hela dagen låååång !!!

Dom få blommor som jag hade kvar som var fina har nu slagits sönder av regnet.

Dom bara hänger och en del blommor har slagits av.

Ska roa mig med att röja lite i mina ute-krukor idag.

Kan ju inte göra så mycket mer på tomten eftersom det ser ut som ett slagfält där nu efter att det grävts inför nya altanbygget m.m


 

Annars har jag min cellgifter att se fram emot denna tisdag....=O

Hade tänkt åka ut till mina fina vänner och hälsat på idag men kom på att det var gift-dagen så jag skjuter på det tills imorgon och hoppas att solen hänger med mig då ;-)


Hade planerade saker med min pappa, både den här och nästa vecka.

Vad konstigt det känns när man tittar i almenackan, där jag har skrivit små notiser för länge sen.

Saker som jag sett fram emot , saker som vi nu aldrig kommer att kunna göra, aldrig mer, aldrig nånsin.

Det är så tomt, det gör så ont !

Åh vad jag saknar dig, Pappa ♥

 

 

Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0