Monday...




Ja, måndagen är här !
En mulen och grå måndag.
Känns liiite lättare att sitta instängd på kontoret då man vet att solen lyser med sin frånvaro utanför fönstret.
Var värre förra veckan när det var sååå varmt och man läste på Facebook hur folk packade ihop picknik korgar för att ta sig till stranden.
Man bara kände :
- Jag vill oxååååååååå åka till stranden !!!!
- Jag vill oxåååååå bada !!!!
Men har tyvärr ingen pool här på jobbet.....kanske kan be cheferna instalera en.
Som en löneförmån eller friskvård *tsss
In my dreams !
Drem on dream on ;-)





Har du semester tro ?
Jag ska kämpa på den här veckan sen åker vi till Tyskland på lördag morgon =)))
Ska bli såå kul !!
Ska försöka packa i en liiiiten väska så att vi har shopping utrymme i bilen när vi åker hem.
Men det bli en stor utmaning för mig, hahaha, för jag brukar alltid packa ner i-fall-att-kläder-jackor-skor ;)))
Men hoppas på soligt och varmt väder där nere för då är det klänningar, linnen, badkläder och shorts som gäller och det ska man väl kunna pressa ihop i en liten liten väska......eller ? *tss




Det är så galet många här på kontoret idag.
Det räknas på jobb, det hämtas material, det fikas, det planeras.
Men gissar att det blir lungt här om en timme eller två ;-)

Nu jobba, jobba, jobba =O

Ha det bäst och en bra dag !

Kram H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0