Booring :/

Hur kan man gå och bli förkyld mitt i sommaren ???
Det hör ju hösten och vintern till.
Inte mitt i självaste högsommaren och då man dessutom har semester.
Mina Dalom-planer får skjutas fram ett par dagar.
Skulle inte vara nån höjdare att ge sig ut på vägarna med feber och "bomull" i huvudet.
Tror dom flesta medtrafikanter jublar när dom hör att jag tänker stanna hemma i soffan ;)
Igår ringde en gammal vän som jag inte har pratat med på mååååånga år.
Blev chockad och sååå glad samtidigt =)))
Men min febriga och halsont grötiga röst gjorde att han inte kände igen min röst ett endaste dugg, hahaha.
Hade troligtvis inte kännt igen mig själv om jag det var jag som ringt mig själv...:)))

Får ringa tillbaka en dag när jag är piggelin igen.
Men det visade sig att vi hade gemensamma bekanta, världen är bra liten..
Pratade precis med mamma, det är fullt ös där uppe i Rättvik nu.
Turister, turister och åter turister.
Blev såå ledsen att jag inte kunde åka upp idag som planerat, men som man säger :
"Det går fler tåg" ;-)

Nu ska jag ta mig en slurk Echinagard, lite C-vitamin och ett par alvedon och krypa upp i soffhörnet.
Ute är det gråmulet just nu, solen försvann som en lönecheck en fredag...
Kram H.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Krya på dig och hoppas du kommer iväg snart!

Vi styr bilen mot Orsa på lördag. Det ska bli härligt att komma tillbaka till Dalarna :-)

2011-07-16 @ 18:43:37
URL: http://mittliviordochbild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0