Vackra på ett litet skabbigt vis...

Åh, jag gillar solrosor.
Det är nåt speciellt med dom.
Dom är vackra på ett litet skabbigt vis.
Dom är gula som solen, dom ser lite vilda ut, dom gör mig glad.
Min Svärfar brukar vara en hejare på solrosor.
han får dom alltid så gigantiskt stora.
Det här är några bilder som jag tog förra året :


Jag har inte brytt mig så mycket om blommor den här sommaren.
Planterade en jäkla massa penseér i våras som ser ut som the flowers from hell nu.
Hade tänk plantera nånting annat, snygga till i krukorna.
Men det får vara.
Den här sommaren är jag inte hel.
Allt går på halvfart.
Ska göra så mycket men istället blir inget gjort.
Dom som är finast just nu är dom här :


Förkylningen går sakta åt rätt håll.
Jag känner att den sakta börjar släppa taget.
En vilodag till sen så är jag förhoppningsvis fit for fight igen, i alla fall från förkylningen.
Själsligen vet i fan när jag bli hel igen.


Måste säga att jag älskar min nya telefon.
Så lätt, så kul, en liten mini-dator,passar mig perfekt.
Är bara ett problem, jag får inte igång det så att jag kan blogga från den.
Hade ju gärna velat slänga in små inlägg lite då och då vart jag än befinner mig.
Nån som vet hur ?
Istället för att blogga har jag lekt med bilder ;-)


Var tvungen att lägga in dom i miniatyr för dom blev så enormt stora annars.

Har inte så mycket att skriva om.
Har som mest legat i soffan och knaprat alvedon och halstabletter.
Har hört att det är många som är sjuka nu.
Är tydligen nåt "sommar-virus" som går.
Men tack och lov så är det bara jag som har blivit drabbad i familjen.
Jessica och Ronnie jobbar hela veckan och Dennis sover som en stock.
Han och hans kompisar har vänt på dygnet.
Dom är som fladdermössen, sover på dagarna och är uppe på nätterna.
När klockan är tio på kvällen har vi rena ungdomsgården här.
men det är helt okey =D
Det är sommar, dom har sommarlov, då ska man få känna lite frihet, slippa klockan, slippa tider.
Tids nog är man tillbaka i dom gamla vanliga rutinerna igen med skola, jobb, fotbolls träningar, matcher, möten m.m
Bara att passa på att njuta när man kan.

Ha det bäst denna tisdag !
kram H.


Orkutjunks.com™


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det kommer en sommar nästa år också och då får du fixa med blommorna! Jag har inte försökt blogga från min iPhone, men det måste ju gå. Om jag kommer på så berättar jag och kommer du på så kan väl du berätta. /Stor kram

2011-07-20 @ 01:53:09
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Anonym

Hej Gunilla !

jag ska forska lite i det här ang. blogga från Iphone.

Verkar inte som Blogg.se har någon applikation till Iphone, inte vad jag hittar....men ska fråga runt, i värsta fall får man väl byta blogg ;-)Hör av mig om jag kommer på hur man gör. Stora kramar till dig♥♥♥

2011-07-20 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0