Godkväll =)



Sitter och slökollar på "Mission Impossible 2" med Tom Cruise.
Han är så grymt snygg i den filmen.
Så bara för det är den värd att ses om *tss




Idag har jag hunnit tvätta en del.
Måste få det torrt tills det är dax att packa på fredag.
Men det har ju inte varit några problem idag, att få tvätten torr alltså ;)))
Sola har skinit hela dagen lång.
Sitter fortfarande med altandörren öppen på vid gavel, härligt =))


Skjutsade Jessica till läkaren, ett återbesök som gick super.
När vi kom hem beställde Jessica en vit Iphone 4 och Dennis en svart.
Han och jag kommer att ha likadana, så jag måste fixa ett annat skal.
Har vi tur hinner vi får dom på fredag.
Vore perfekt att ha den att sitta och knappa på i bilen på den lååånga resan mot Tyskland.
Har ju aldrig haft en Iphone så jag gissar att det är en del att lära sig =)


När Ronnie meckade bil efter middagen som bestod av spagetti och köttfärssås drog jag fram gräsklipparen och klippte av gräset.
Var lika bra att få det gjort så man slipper göra allt på fredag kväll.
Måste komma isäng lite skapligt då för bilen rullar klockan 05.00 på lördag morgon.............Zzzzznark !! ;-)





Min fina vän Annika ringde idag♥
Vi pratade läääänge om allt mellan himmel och jord.
Blir så glad av att prata med henne.
Nu har vi bestämt att träffas när vi kommer hem från Tyskland och det ser jag sååå fram emot ♥♥♥





Nä du mister Cruise, hur snygg du än är i denna film som rullar fram på tv-skärmen så ger jag upp för idag.
Börjar jobba klockan 07.00 imorgon bitti.
Sååå den känns som om det är läge att säga godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack min fina vän! Kändes jätte skönt att få ligga på sängen och prata länge med dig.Snart ses vi!/Kramar

2011-07-07 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0