Chance of a Thunderstorm...

Fredag     lördag   söndag    måndag     tisdag    onsdag




Väder. Burg bei Magdeburg Väder. Burg bei Magdeburg Väder. Burg bei Magdeburg Väder. Burg bei Magdeburg Väder. Burg bei Magdeburg Väder. Burg bei Magdeburg
78°F .. 81°F (26°C..28°C) 74°F .. 77°F (24°C..26°C) 78°F .. 81°F (26°C..28°C) 72°F .. 75°F (23°C..25°C) 72°F .. 75°F (23°C..25°C) 72°F .. 75°F (23°C..25°C)
Partly Cloudy Partly Cloudy Partly Cloudy Clear Chance of a Thunderstorm Partly Cloudy


Så här ska vädret bli dom dagar vi ska vara i Tyskland, om man nu kan lita på dessa väder prognoser....troligtvis inte ;-)
Men kul med ett litet hum i alla fall ;)))
Kolla in tisdagen :
Chanse of a Thunderstorm......tuuuuuur att vi inte ska ut och åka färja den dan , phu ;-)

I gamla svedala är det varmt idag, riktigt varmt !
Sitter inne på kontoret och försöker få upp nån sorts vindbris här inne.
Går inte sådär jätte bra, kan jag säga.
Känner hur huvudvärken sakta smyger sig på.
Har nog druckit för dåligt, vänta, jag ska hämta ett glas vatten.............tickticktickticktickticktickticktickticktickticktickticktick..............................
Okey, i´m back !

Drog i mig två glas på raken, började nästan skvalpa i magen *fniss




Är lungt här på kontoret idag.
Eller i alla fall nu.
Var full rulle på förmiddagen men nu är det lite lugnare.
Lite skönt i och för sig så här innan semestern.
Har en liten pappershög att slutföra innan jag får gå hem.

Träffade en gammal jobbarkompis, Lotta på lunch idag.
Så mysigt att träffa henne igen.
Gillar verkligen henne.
Är nog en av dom få som jag saknar från mitt gamla jobb.
Så det är kul att vi kan ha lite kontakt.
Vi mailar ibland, skickar sms och nu blev det en lunch.

Hon blev så ledsen att höra om att pappa gått bort.
Vi grät en skvätt både hon och jag.
Blev väldigt känsloladdat för hennes pappa gick bort förra sommaren och hon visste precis hur jobbigt det var.

Hon kände så igen sig i "mina ångest attacker".
Hon lever med dom fortfarande, sa hon.
Inte lika ofta, men MR. Ångest hälsar på ibland.

Lotta är vegeterian så vi delade på en veggo pizza.
Gott, med en himla massa räkor ;)))
Tiden går fort när man har trevligt, så lunchen försvann i ett nafs och det var dax för oss båda att gå tillbaka till kontorlandskapen, hon till sitt och jag till mitt.
Vi ska träffas igen efter semestrarna och då ska vi ta det efter arbetstid ;)))

Nähä, nu är det väl bäst att sätta fart med pappershögarna som blänger på mig.
Ha en fin dag !
Kramar H.






Kommentarer
Postat av: Mita

Vad härligt med en tripp ner till Tyskland,fint där nere.Hoppas vädergudarna är på eran sida,det blir liksom roligare då,L....

Vad kul att träffa en gammal arbetskamrat,specielt en som man kan prata gamla minnen med,

Kramen på dig!

2011-07-07 @ 21:36:16
URL: http://mithasplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0