Ärtigt....NOT !


Så här ärtig har man sprungit och sett ut idag/kväll när man har jobbat.....NOT !
Lägg till ett par för stora arbetsbyxor, klumpiga arbetsskor och illgul väst så kan ni tänka er hur ärtigt det blev *tsss.
Men jobbet gick bra =)
Har åkt bygghiss för första gången i mitt liv...tack och lov så åkte vi bara upp till 11 :e våningen, nästa gång blir det till våning 28 =O





När vi jobbat klart var jag så hungrig så att jag trodde att jag skulle svimma.
Blev varsin pizza till vår seeena middag.
Tror jag tog första tuggan halv nio.
Inte undra på att det kurra i magen ;)))
Imorgon blir det kontoret igen.
Men först ska jag åka till Kungsholmen och ta blodtrycket.
Missade min tid förra veckan eftersom jag var i Rättvik.
Gissar att blodtrycket ligger på ungefär detsamma.
Fick precis samtal från Tommy och Lotta.
Dom hade precis kommit fram med tåget till Rättvik.
Skönt att veta att mamma kommer att få lite sällskap några dagar framöver =)
Nu blir det en dusch sen blir det sängen.
Godnatt och sovgott !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Mita

Men herregud,11 våningar räcker gott och väl,kan tänka mig att pizzan satt bra,ler...

Sämre väder ett par dagar pratar dom om.Hoppas sommarvärmen kommer tillbaks till Midsommar...

Kramiz!

2011-06-16 @ 13:08:14
URL: http://mithasplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0