Paus....

Åh nu är det verkligen sommar ute =)
Så varmt och så härligt !
Jag sitter just nu instängd på kontoret och tar mig en kaffe paus.
Har haft mycket att göra eftersom jag har varit borta ett tag.
Så en paus var välkommet.
Har dessutom inte fått något kaffe på hela dan....kaaaataaastrooof !!! ;-)
Det var slut på kontoret så jag passade på att handla lite när jag var iväg och uträttade några ärenden innan lunch.
Sååå nu är ordningen återställd och kaffe koppen är fylld *tss
Vår gamla Saab är nu såld, har bytt ägare.
Det var helt gaaalet igår kväll.
Folk ringde ner oss.
Men vi fastnade för den unga tjejen som jag skrev om igår som skulle cykla som om det brann i baken ;))
Hon hade med sig en äldre kille på moppe och dom kollade, tittade, provkörde och sen slog dom till.
Hon var överlycklig.
Gav mig världens kram och sa :
- Ni skulle bara veta vad det här betyder för mig.
-Tack för att ni var såna trevliga människor och för att ni svarade just på mitt mess.
Jag blev alldeles rörd av henne.
Kändes riktigt bra när min gamla pärla rullade iväg med henne =)))
Men det blev seeeent.
Tror klockan var närmare tolv på natten när dom åkte.
Kom inte isäng förrän vid halv ett och klockan ringde kvart över sex....Gääääsp !
Blir tidig säng gång ikväll.
Nej nu är det dax att börja ta tag i pappers högarna igen.
Ha en fortsatt bra dag !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0