A bad morning :/



Vilken morgon :/
Har sovit sååååå dåligt inatt.
När jag äntligen somnade så vaknade jag en gång i kvarten.
Hopplöst !!!
Vaknade, somnade, vaknade, somnade, vaknade, somnade.....
Och som pricken över i:et så ringde inte väckar klockan imorse.
Jag vaknade med ett ryck tio över sju =O
Upp som ett skott ur sängen, helt förvirrad, vad händer, vad ska jag göra, vem är jag, vad gör jag !?!!?!
Äter en macka samtidigt som jag tvättar mig, klär på mig, kammar håret, sminkar mig, borstar tänderna (när mackan är uppäten, of course ;)
Ser lika yrvaken ut som jag känner mig.
Sitter i bilen tjugo i åtta.
KÖER !!!
Neeeeeeeeeej !!!
Känner hur stressen kommer krypande när jag sitter i bilköerna på väg till jobbet.
Vet egentligen inte varför jag stressar för, kommer ju inte snabbare fram för det.
Men stressar gör man ändå.
Fem i åtta svänger jag in på vägen framför kontoret.
Snälla, snälla låt mig hitta en parkering !!!
Yeeeees !!!
Liiiite tur denna morgon.
En parkering ledig nästan mitt emot ingången till The office =D
Prick 08.00 låste jag upp dörrarna till kontoret, phu !!!
Hann precis in när telefonen ringde och det första samtalet kom.
Känner mig fortfarande upp i varv.
Men borde kanske försöka landa nu.
Är på plats, kom inte försent och måndagen är i gång ;-)




Dennis har sommarlov (lycklige han) och han sov som en stock imorse.
Jessica och Ronnie började jobba klockan 06.00 så dom stack väldans tiiiidigt.
Jag är själv på kontoret idag.
Alla är ute på olika jobb på förmiddagen.
Så jag får hålla ställningarna själv här fram till lunch.
Sen dyker dom nog upp en efter en ;-)

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0