Bygghiss och mammografi =O




Vaknade med huvudvärk :/
Svårt att bli av med den när man har den redan från att man slår upp ögonen .
Inte så mycket att göra åt, den får väl hänga med mig idag.
Ska åka till SÖS på förmiddagen och göra Mammografi.


Sen hem en sväng, ta lite lunch, fixa lite innan det är dax för jobb igen.
Ska jobba med Ronnie , Tord och Jessica ute i Kista på hotellet Viktora Tower.
Det ska bli 34 våningar högt =O
Hissen inne är inte i bruk ännu så vi måste åka bygghiss (hjälp) upp, men ska "bara" till 12:e våningen...gulp !


Hörs senare om jag överlever dagen ;-)))
Ha det bäst !
kram H.

Hugs

Kommentarer
Postat av: Ove "Gasfoot"

Hej Helen!

Jo, du har verkligen att göra. Med att göra det och detta! Så länge jag haft kontakt med dig har jag aldrig frågat vad du arbetar med? Du skall till hotell Viktora Tower men det är inte färdigt (bygghiss) skriver du. Jobbar du som murar eller målare? Klart man funderar?

Oavsett detta så önskar jag dig en bra dag och var rädd om dig!

2011-06-15 @ 09:40:36
Postat av: Helen

Hej Ove !

Nu jobbar jag på min sambos firma.

Sitter på kontoret och fixar med löner, fakturer, telefon m.m

Men ibland får man rycka ut på annat, som idag, lite kul =)

Vi ska leverera lampor till alla rummen, ja inte alla rummen i eftermiddag, jobbet är uppdelat på olika dagar olika våningar ;)

Så idag slapp jag kontoret men får jobba på eftermiddagen/kvällen istället.

Måste ha hjälm, arbetsskor och arbetskläder eftersom jag "vistas" på en byggarbetsplats =)

Ha en fin dag !

Kramar Helen

2011-06-15 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0