Mr. Evil VS Mr. Good



Godmorgon !
Var på jobbet straxt efter sju imorse.
Tro´t eller ej men det fanns nästan ingen parkeringsplats den här morgonen heller.
Och efter händelsen igår så vägrade jag åka in på gatorna bakom och leta efter parkering.
Ska hålla mig "på-min-gata-i-stan" ;-)
En kille kom ut och skulle åka iväg med sin jobbar bil så jag hade lite tur.
Kul att man kan ha lite tur nån gång också :/
Känns som om mister Evil hänger över axeln på mig hela tiden.
Han bara väntar på att ställa till nåt nytt elände.
Jag nästan känner hur han sitter där på axeln och vrider sina händer och tyst bara så jag hör småskrattar i mitt öra.....Mohahahahahahaha.
Men jag hoppas att jag har en MR. Good på den andra axeln som puklar på MR. Evil när han blir för jävlig ;)






Efter jobbet ska jag och Ronnie åka ner till Nyköping och hämta Dennis.
Han är där och håller på att ta EU moppe - kort.
Var fullt på kurserna i Stockholm.
Men i Nyköping fanns det platser kvar och det var så perfekt för då kunde han bo hos farmor och farfar.
Han ska tillbaka på måndag för uppkörning sen gör han teorin här i Stockholm.
Håller alla mina tummar att han klarar kortet snabbt.
Han har ju en moppe som står och väntar på honom i garaget ;-)
Så ikväll äter vi middag hos svärisarna, helt perfekt en fredag =D







Mitt blodtryck var fortfarande för högt.
Det har varken stigit eller gått ner.
Det ligger där, envist kvar på samma för höga värden.
Sköterskan vill att jag ska boka tid hos läkaren.
Hon vill inte ta ansvaret längre utan överlåter det till doktorn.
Hmm, sååå högt är det ju inte men med tanke på det som hänt så tyckte väl hon att det var doktorns jobb inte hennes.
Hon blev väl helt förskräckt när jag kom in och hon frågade hur jag mådde och jag bara öste ur mig.
Hahaha, var som att öppna en kran.
Hon fick nog lite mer information än vad hon tänkt sig, stackarn.
Så snabbt efter min mun diarré så sa hon :
- Jag vill att du bokar en tid hos läkaren istället.
- Eeh, okey, så jag ska inte komma till dig nåt mer ?
- Nej !
-.....okey....
Så nu ska jag maila min läkare om en tid.
Sköterskan kanske sprang in till doktorn så fort jag gått och bad henne ta över *tss







Har varit inne och lämnat fakturor till kontoret brevid.
Ett STORT kontor.
Massor med rum, fruktkorgar och godiskorgar står utplacerade lite överallt, super fint =)
Kul att komma in och se nåt annat än min lilla hörna ;-)
Jag kan inte ens öppna fönstret där jag sitter, jag kan inte ens se ut.
Det är såna där låsta fönster med rutat glas så ingen ska kunna se in.
Bra i och för sig för inbrotts risken men trist för mig =O
Så varje gång nån kommer in på kontoret så frågar jag :
- Vad är det för väder ute ? Sol ? Regnar det ?






Ska jobba på lite nu, minska lite på pappershögarna som ligger på skrivbordet.
Ha en härlig fredag !
Kramar H.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0