Dagsregn....




Idag har det regnat precis hela dan.....dagsregn ;/
Jag har självklart tvätt som hänger ute.....den var dyngsur redan imorse och vi ska inte tala om vad den är nu =O
Bara att låta den hänga, har ingen lust att ta in dyngsura handdukar.

Har i alla fall fått lite jobb gjort, handlat med min dotter, ätit bakad potatis med lax och räkor, pratat i telefon x flera, laddat upp fina kort på pappa som jag ska ha till en minnes tavla, lekt med bilder.....

'





Lite kul pyssel i regnet ;-)

Nu sitter jag i soffan med en massa ljus tända runt omkring mig, datorn i knät, tv:n står på där LA-ink rullar på skärmen, en påse med smågodis står brevid mig i soffan och en salt groda åker in i munnen lite då och då ;)

Har det rätt så mysigt här i min soffhörna.
Är otroligt svag för tända ljus.
Det är lite magiskt över dom.
Tänder ett ljus för pappa varje kväll.
Har ett fint kort på honom som står på ett glasbord och framför att jag ett hjärtljus som får brinna varje kväll.
 ♥♥♥






Jag hoppas att du har haft en fin dag ♥
Kram H.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint med en minnes tavla. Har tänt ljus många gånger för Rune. Har fortfarande svårt att förstå att han är borta. Ett ljus står framför mig nu som brinner för honom. Hoppas att ni och Monica har det bra. Tänker mycket på er. Kram

2011-06-19 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0