Tisdag...

 

Hemma efter en hektisk arbetsdag.

Mycket att göra när lönerna ska ut.

Man blir rätt trött i skallen av att sitta framför en dator hela dagen.

Blev inte mindre trött i skallen när jag kom hem för då var det dax att ta cellgifterna.

Skulle egentligen ta dom imorgon men då ska jag köra Dennis till Nyköping.

Han ska köra och skriva inför moppe kortet.

Om allt går bra imorgon så har han bara teori provet kvar.

Så imorgon blir det en heldag i Nyköping, han ska vara där till halv fem.

Ska passa på att gå och shoppa lite bl.a födelsedags present till Ronnie som fyller år på
midsommar afton.

Sen åker jag nog ner till svärmor en sväng och bjuder in mig själv på lunch ;-)

Ha en fortsatt bra tisdag !
kram H.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0