Dyngsur men stolt...

Orkutjunks.com™


Stack vid tio i åtta imorse.

Var lite skraj för köer eftersom vi hade en tid att passa i Nyköping.

Dennis skulle vara vid körskolan halv tio, så jag garderade mig.

Och tur var det......tjockt på flera ställen p.g.a vägarbeten.

En fil, bara 30 på vissa ställen.

Mitt i morgontrafiken gör att det då går låååååångsamt.

Men tjugo över nio tvärnitade jag med min lilla bil framför körskolan och släppte av min son.

- Lycka till !

- Håller alla tummar för att det går vägen. =)

Jessica som var ledig idag hängde också med.

Vi åkte ut till Nävekvarn och "våldgästade" Sandy.

Tog en fika i solen på altanen.

Sen stack vi in till Nyköping och svärmor bjöd på lunch, fish and chips, det var inte igår jag åt det.

Sååå gott om det lagas på rätt sätt.

Kocken hade lyckats, han får MVG på hela lunchen ;))))

Åt så jag trodde jag skulle spricka.

Har inte ens ätit nån middag när jag kom hem, är mätt fortfarande ;-)



Efter en låååång lunch gick vi och shoppade.

Köpte födelsedags present till Ronnie, en tröja, en klänning, en brödkorg, nya bordstabletter, tvålar och en vacker ängel som ska stå på pappas gravsten ♥♥♥

 

Orkutjunks.com™

 

 

 

Precis när vi tog en shopping-paus sms:ade Dennis att han var klar tidigare, så vi kunde hämta honom kvart över tre istället för halv fem.

Okey, bara att böra traska mot bilen då som stod nere vid hamnen och det var en bra bit att gå.

Mysigt om det är fint väder, mindre kul om det regnar.

Och jag kan säga att det regnade inte det vräkte ner, som om himlen hade öppnat sig.

Det var som ett skyfall.

Mascaran rann, håret droppade eeeeh måste rätta mig själv där, håret rann, det var dyngsurt, jeansen satt som slickat på låren, linnet blev tyngre och längre ju våtare det blev.

Det kändes som om man stod i en dusch med kläderna på.

Ääääntligen framme vid bilen, frös så vi skakade.

Iväg, hämtade upp Dennis som var lika blöt han, blöt men glad, han hade klarat uppkörningen i spöregn ;)))

Körskoleläraren kom fram till mig (jag måste ha sett helt galen ut med mitt dyngsura hår och mascara randiga kinder *tss) och sa :

- Du har en super duktig son, ska du veta ! Han var grym idag och får med beröm godkänt =D

Då blir man så glad så stolt, man blir alldeles varm i kroppen mitt i allt det där våta kalla som regnet ställt till =)

Nu har han bara teorin kvar, den 1:a Juli, men jag känner på mig att den kommer att gå som en dans =D



Funderar på att avsluta den här kvällen med en rulle.

"Sinner and Saints"




Eller den här
" Unknown"




Känns som ett bra avslut på denna Onsdag !
Ha det bäst och en bra kväll.
Kram H ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0