Carpe diem ♥♥♥


Vilken morgon !
Solen vräker ner sina varma strålar över oss.....
Thank you !
Det gillar vi =D
Finns inget som gör en så glad som sol och värme.
Sitter brevid ett fönster nu när jag knappar på datorn och känner hur det bränner på ena axeln av solen.
Gissar att det kommer att bli årets varmaste dag idag ;))))

Tog mig en välbehövlig sovmorgon.
Behövde det efter alla sova-dåligt-nätter.
Var länge sen som jag kände mig så utvilad =))






Började titta på en gammal skräckfilm som dom sände på tv4 film.
Tittade en stund tills jag kom på att jag var helt ensam i huset och slog genast om till något mindre läbbigt som 2 1/2 men ;)))




Nu ska jag röja upp i huset och sen bege mig ut i solen.
En sån här dag får man ta vara på, vem vet när den kommer igen ♥


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men se vad jag hittade!!!! En helt annan blogg. Jag kommer nog att gå över och läsa den här bloggen istället. Hur jag hittade den! Var inne och hälsa på hos Ove i Norrbotten och då såg jag att du också skrivit i hans gästbok, men jag kände inte igen bloggadressen till dig. Så jag testade och här är jag nu.



Eftersom solen strålar på samma sätt norr om stan, så ska jag försöka att ge mig ut en stund. Har rullatorn i cykelstället som är precis utanför porten. Har inte testat den ännu men idag som känns som om det är dags!! /Kramen

2011-06-03 @ 12:48:16
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Ove "Gasfoot"

Skönt Helen att du har fått sova ut riktigt ordentligt. Var glad för den väderlek du har för i Östra Norrbotten är det bottenväder. Det har regnat mycket sista veckan, men just idag så har det faktiskt varit växlande molnighet och bra temperaturer.

Men säg den glädje som varar för redan under natten skall återigen Östra Norrbotten få sig en ordentlig dusch.

Önskar Dig den bästa helgen och njut av solen. Slappa och må gott!

Vänskapliga kramizar långt ifrån.

2011-06-03 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0