Only one day til friday...

Orkutjunks.com™



Äääntligen torsdag, helgen närmar sig med stormsteg =D

Sen är det bara en vecka kvar att kämpa, sen........SEMESTER !!!!

Tjohoooooo !!!


Idag är jag sååå grymt trött !

Hjärnan och kroppen är med......NOT !!

Ont i varenda del av kroppen och har rivsår på armar och händer så det ser ut som om jag har varit i en riktig cat-fight ;-)

Men vi lyckades bli färdiga med jobbet igår.

Nio tappra som kämpade i värmen.

Kändes omöjligt när man såg pall efter pall som lastades av med kartonger.

Vi tittade på varandra och skakade på huvudet.

Vi kommer aldrig att bli klara.

Men vid elva igår kväll packade vi in oss i bilarna och åkte hemåt.

Inte en endaste kartong fanns kvar =)


Utsikt från 26:e våningen....



Utsikt från 33:e våningen...


Fyra av nio som jobbade hårt igår....




Idag blir det bara ett par timmar på kontoret.

Sen ska jag åka hem, hämta pantflaskor, åka och panta, handla, fixa och dona.

Och när det är klart tänker jag slappa i solstolen ett par timmar =)

All den fina brunfärg som jag hade är nu ett minne blott.

Instängd på kontoret om dagarna gör att man ser ut som ett blekt spöke *tss

Så lite färg i ansiktet skulle jag inte tacka nej till, ser liiiite piggare ut så fort man blir lite solbränd =)


Jag skulle behöva köpa lite nya blommor.

Penseerna ser bedrövliga ut.

Dom har helt klart gjort sitt för i år.

Dom hänger över blomkrukskanten med sina bruna blad och ser ledsna ut.

Ser ingé kul ut =(

Om inte solstolen lockar allt för mycket kanske jag tar mig en tur och handlar lite plantor när jag ändå är på språng ;-)


Ha det bäst och en bra dag !

Kram H.



Orkutjunks.com™

mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0