Inga aktiviteter...

Tänkte ge mig ut på en PW med stavar nu när jag kom hem,
men kom på att läkaren sa igår att jag skulle avstå från fysiska akitiviteter några dagar så att
pencilinet får göra sitt och förhoppningsvis att urinväginflammationen ger vika.
Förresten så var ju kanske inte stavgång nån bra idé.....jag är ju kissnödig var femte minut så det skulle ju bli kris ute på gångvägarna ;-)
Har varit en sväng i Länna och köpt lite grejer som saknades på kontoret.
Dennis kom precis hem från sin näst sista PRAO-dag.
Han hade fått ett sånt fint omdöme av chefen att mitt mamma hjärta svämmade över av stolthet ;)
Chefen har semester imorgon så han skrev omdöme och lastade på Dennis en himla massa grejer som tack för dom här veckorna idag.
Imorgon är det sista dagen och Dennis tycker att det känns super tråkigt.
Han längtar inte alls tillbaka till skolan, hahaha =)
Ska straxt börja planera lite middag för sen ska jag köra Dennis till fotbolls träningen som börjar tidigt idag.
Ha en fin kväll !
Kram H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0