Monday !!



Godmorgon !
En ganska grå Måndags morgon meeeen det är plusgrader.....Yeeeaaah !!!
Är den värsta kalla varga vintern över nu ???
Ja, det tror jag.
Det kommer säkert att snöa ett par gånger till och temperaturen kommer säkert att falla ner mot nollan, men kylan som vi har fått leva med dom senaste månaderna är nog nu ett minne blott =)
Nu går vi mot vår, vare sig Kung Bore vill eller inte ;))))

¨

Dennis är hemma från skolan idag, dunderförkyld och febrig.
Bara att hålla tummarna att jag-som-åker-på-allt klarar mig denna gång =O
Men tydligen så är det mycket folk som är sjuka just nu.
Så risken är väl rätt så stor att man åker på en omgång till innan den här vintern är över på allvar.


Har absolut inget kul att blogga om idag, är inte på blogghumör ;)))
Sååå jag önskar er en underbar dag och återkommer senare under dagen om jag har nåt intressantare att skriva om än väder och virusar, hahaha ;)))
Kram H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0