Två plus två...

zwani.com myspace graphic comments

Vaknade imorse med världens träningsvärk.
Blev liiite för mycket igår, tror jag.
Idag ska det väl vara en lite lugnare dag, i hope ;)))
Igår bestämde vi på jobbet att Onsdagar ska bli mina lediga dagar.
Får bli min "Medicin-dag", då jag tar mina cellgifter.
Har haft tisdagar tidigare men det kändes så knäppt att jobba en dag - vara ledig en - jobba tre - helg...
Nä, då blir det bättre att jobba två - ledig en - jobba två - helg ;)
Så imorgon är jag ledig men ska klara av tisdagen först, hahaha ;)))
Nu ska jag bälga i mig det sista kaffet, borsta tänderna och plocka ihop mina grejer sen tar jag min lilla racer och beger mig till jobbet.
Bloggar när jag kommer hem =D
Ha det bäst och en fin dag !
Kram H.
zwani.com myspace graphic comments


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Verkar som en god idé att byta "giftdag". Här dalar stora snöflingor just nu men tack och lov är det inget kvar på marken. Väntar just nu på att arbetsterapeuten ska komma hem och se vad jag kan behöva för hjälpmedel i hemmet. Puh! /Kramen

2011-03-29 @ 13:24:28
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se
Postat av: Mita

Ja det verkar lite mer jämt fördelat att jobba så.

Har snön börjat försvinna hos er nu,ni hade ju så mycket.Mer än oss,

Men gud vad man längtar efter lite vårvärme. Tycker det blåser kallt varenda dag..

Kram vännen!

2011-03-29 @ 16:44:05
URL: http://mithasplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0