Guld värt ♥

zwani.com myspace graphic comments
Inte lika mysigt att vakna upp denna morgon som det var igår.
Snön yr utanför fönstret och vårkänslorna är som bortblåsta.
Fast det blev ju lite muntrare när man kom på att det är fredag ;)))


Har sovit urdåligt inatt.
Har haft kramper i bröstet halva natten, så jag känner mig inte speciellt pigg idag :/
Första gången jag fick såna här kramper blev jag inlagd på SÖS för läkarna trodde att jag hade fått en hjärtinfarkt.
Men det visade sig att det är musklerna i ryggen och i bröstet som krampar.
Förut blev jag livrädd när jag fick det, för det gör grymt ont och känns obehagligt.
men nu vet jag vad det är och har lärt mig att leva med det.
Men blir helt slut efter en sån kramp attack.
Blir att ligga lite lågt idag.
Ska hem till brorsan en sväng bara och hälsa på "Nisse" deras nya katt =)



Mötet gick bra igår och min låååånga resa är över......YEEEEES !!!
Är så glad !
Vill tacka alla ni som ställt upp och stöttat mig och kommit med glada och positiva kommentarer, funnits där när det har varit jobbigt, funnits där när jag behövt det som mest.
Ni är GULD värda !!!!
TACK !



Imorgon är The Grand Finale i den svenska Melodifestivalen.
Efter att ha tragglat sig igenom alla dessa deltävlingar så måste man ju se finalen.
Vi kommer att se finalen tillsammans med goda vänner.
Duka upp en massa gott och sitta tillsammans och kommentera låtar, klädsel och det viktigaste :
VANN RÄTT LÅT ?
Vilken tycker du ska vinna ?
Jag har absolut min topp 3 :

1. Nicke Borg
2. Swingfly
3. Danny

Men tyvärr så är det väl så att en av dom sämre låtarna kommer att vinna :
Eric Saade med sin låt Populär.
Alla småtjejer kommer väl rösta som en galning på honom.
Jag tror att dom som jag har satt i topp är dom enda låtarna som har nån chans där ute i Europa.
Dom enda låtarna som har en chans att kvala in.
Jag gillar ju Sara Vargas låt Spring för livet jätte mycket, men tror inte att den har nån chans i den stora Eurovision song contest.



Ingen har väl missat skandalerna runt skådespelaren Charlie Sheen.
Han har nu blivit sparkad från tv-serien 2 1/2 män.
Och att han har spårat ut totalt förstår man ju när man ser denna telefon interjuv :



Ha det bäst och en underbar fredag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart finns vi där för dig, din vänner och din familj.En vän ställer upp både i glada och jobbiga stunder, annars är man ingen riktig vän.Många kramar till dig, vännen ♥

Ps. Har Charlie Sheen blivit helt galen ??? Fniss ;)

2011-03-11 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0