Storhetsvansinne ???


Godmorgon !
Sov ända till klockan åtta imorse.
Rena rama sovmorgonen mot vad jag brukar ha på helgerna.
Har ju en förmåga att vakna grymt tidigt på helgerna.
Men idag var jag uppenbarligen trött ;)

Igår hade vi en jätte trevlig kväll med goda vänner, god mat och Melodifestivalen.
Tyvärr så vann fel låt....igen !
Eric Saade tog hem segern straxt före Danny.
Min topp trea höll inte, Nicke Borg, Danny och Swingfly.
Känns rätt skönt att detta lååååånga och seeeeega schlager tåg äntligen är över.
Trodde jag ja.
Höll på att sätta kaffet i halsen i morse när jag läste att man ska fira Eric Saade på Sergels Torg !?!
Skojar dom , eller ???
Vad ska dom fira ???
Vi har en lååång väg till Eurovision Song Contest.
Vi ska börja med att kvala, förra året kom vi inte ens med, katastrof.
Sverige missade fotbolls-VM och Eurovision Song Contest.
Har Christer Björkman och Melodifestivalen fått storhetsvansinne ???
Firar på Sergels torg gör man ju bara när man har vunnit något stort, som att Tre kronor har vunnit VM-Guld eller när Landslaget vann VM-Brons.
Har jag fel ?


Skulle egentligen på fotbollsmatch på Mossen idag men Dennis vaknade dunderförkyld så det blir ingen fotboll för hans del.
Så det blir en lugn söndag hemmavid.
Liiite städning, lite träning och självklart Vinterstudion.
Idag är det damernas stafett i skidskytte och det är alltid kul att titta på =D
Favoriterna är ju förstås tyskland men jag tror att om Sverige har en bra dag så är dom med och utmanar om VM-guldet ;))))


Ha det bäst och en bra söndag !
Kram H.

zwani.com myspace graphic comments


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller med, dom måste ha fått fullständigt läckage av hjärnceller! Det är ju så dumt att man ramlar omkull! /Stor kram

2011-03-13 @ 17:32:06
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0