Tror det värsta =O

zwani.com myspace graphic comments
Hade inte ett endaste litet hål i mina tänder =)))
Var sååå glad !
Tror alltid att tandläkaren ska säga :
- Ledsen Helen, men du har tandlossning på gång och 15 hål.
  Inget att göra.
  Bara att dra ut dom, hehehehe !
Nejdå,hahaha, så illa tror man väl inte, men inbillar mig alltid att det börjar ila i mina tänder precis innan jag ska till tandläkaren.
Men trots att jag inte hade några hål kom jag inte undan.
En tand som jag rotfyllt för många år sen har gått sönder.
Har ju inte kännt nån smärta i den eftersom den är död.
Men måste fixa den tanden för annars kommer den till slut att gå i tusen bitar och tanden är ett minne blott.
Och det lilla kalaset kommer kosta ca. 5000 :-........Thank you ! :/
Men jag har nog världens bästa tandläkare.
Har aldrig varit så nöjd med en tandis sen jag kom till Christian.
Han och hans fru som jobbar som hans tandsköterska är så mysiga och trevliga.
Känner mig alltid trygg i deras händer, hahaha ;)
Så två besök till hos tandis detta år sen är jag klar.
Lite skillnad mot när jag kom dit första gången och jag inte hade varit hos tandläkaren på många år.
Då var det mycket fix med mina tänder och notan slutade på 13.000 :-   =O
Men hur eller hur så är jag väääldans glad att jag inte hade ett endaste litet hål =D


Har hört att det ska komma snö till helgen ???
Är det sant ???
Vill inte se en endaste snöflinga till !!!
Vill ha vår, sol och värme.
Jag vill se gräs och vårblommor som sticker upp i rabatterna.
Jag vill stå i vårsolen och titta på sonen när han spelar fotboll.
Jag vill kunna sitta i solen och sola mitt vinterbleka ansikte.
Jag vill höra motorcyklarna köra på örbyleden.
jag vill höra fåglarna kvittra och barnen leka.
Jag vill att sopbilen ska komma och sopa undan all sand.
Jag vill ändra till sommartid och sätta på sommardäck.
Jag vill premiär grilla.
Jag vill..........sååå mycket ;)))))

zwani.com myspace graphic comments

Idag ska jag till apoteket och hämta ut en ny medicin.
Bara hoppas att den går på högkostnadskortet.
Snurrigt nu när vissa mediciner plötsligt inte gör det.
Tänkte inte på att fråga läkaren igår.
Mediciner är ju inte billigt direkt :/

Dennis är fortfarande sjuk, stackarn ♥
Feber och genomförkyld !
Trist att han skulle åka på detta igen.
Var inte länge sen han var förkyld.
Han har haft otur denna vinter.
Men så är det ibland.
Som om virusarna bra hoppar på en, gång på gång.
Ska köpa lite kurera-sig-själv-grejer på apoteket när jag sticker dit.



Efter mina ärenden ska jag träna sen tänkte jag sätta mig och varva ner med filmen -
Cornelis :



Ha det bäst och en bra onsdag !
kram H.

zwani.com myspace graphic comments


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till 0 hål! Bra för hjärtat med tandborstning :-s såg någon rubrik om det idag iaf, men orkade inte läsa :-p



Men snurrigt att inte alla mediciner faller inom högkostnadsskyddet :-/ Och ja, det känns som att de som drabbats denna vinter drabbas om och om igen av alla de jobbiga sjukdomar som snurrat. Inte kul :-(

kram

2011-03-16 @ 10:11:56
URL: http://smuppra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0