Töa, snälla !


Vilken solig morgon man vaknar till =D
Blir det några plusgrader oxå så kommer det TÖA....;-)
Igår eftermiddag förvandlades 08-land till ett vinterland igen.
Men det råder solen bot på i helgen, hoppas jag !

Hade vissa planer denna helg men dom gick i stöpet pga vädret igår =/
Men men det går flera tåg och nästa gång hoppas jag att Kung Bore inte blandar sig i.

Somnade ganska tidigt igår kväll.
Hade satt i en film i dvd:n och skulle precis trycka på PLAY då Jessica ringde och bad om skjuts hem.
Så det var bara att dra på sig gympa brallorna med nattlinnet över....SCHNYGGGT, hahahaha och bege sig mot Huddinge.
Tur att man inte blev stoppad i nattlinne, håret i knut, avsminkad och nyborstade tänder ;))))
Polisen hade ju kunnat tro att man hade rymt nånstans ifrån....fniss ;-)
Men som tur var så var det inga spärrar eller missöden på vägen utan det var raka spåret hem och direkt i säng.
Hoppade över film tittandet, sängen lockade mer.
Vaknade självklart super tidigt imorse men utvilad så det var okey =D



Igår spelade Djurgården en viktig match mot Luleå.
En vinna eller försvinna match för DIF:s del.
Tyvärr visades inte matchen på tv så jag fick göra det bekvämt för mig framför datorn och lyssna på webb-radion.
Djurgården vann med 2-0 och nu blir den avgörande matchen för vilket lag som går vidare på Luleås hemmaplan på söndag.
Brrrr, kommer att bli en rysare
!


I falun håller dom Svenska skidspelen på för fullt.
Idag väntas dubbeljakt för både damer och herrar och däremellan är det skidskytte.
Så Vinterstudion bjuder på en hel del kul idag =D



Förutom skidor på tv så blir det fotboll.
Dennis har match och träning på Mossen idag.

Själv dammar jag nog av stavarna och tar mig en tur om det inte är för halt.
Annars blir det löpbandet som får ställa upp ;))))

Blev inbjuden till tre olika grejer denna helg men tackade nej pga av mina planer som inte blev av .
Kanske att det blir en bio eller nåt istället =D



Idag fyller min älskade storebror år =)
Hipp hipp hurra för dig på din födelsedag !!!
Kramar från syster yster



Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0