GULD värt ♥


 Godmorgon !
Fick lära mig några bra övningar för onda ryggar.
En övning som ska stärka upp ryggslutet, vilket jag behöver.
Körde dom övningarna igår kväll och har idag en grym träningsvärk i ryggen.
När jag skulle kliva upp ur sängen imorse så fick jag liksom rulla ur.
Kunde inte sätta mig upp på ett normalt sätt, hahaha.
Var stel som en pinne och ryggen talade om att den fanns där  men inte tänkte hjälpa till ett endaste dugg.
Så idag blir det inga kraftiga rörelser.
Tur att jag städade här hemma igår för det hade varit kört idag ;)))))
Bara att bädda sängarna har varit ett helt företag denna morgon, phu ;)
Får väl hoppas att träningsvärken försvinner och att det är värt det, för ryggens skull ;)



Igår stack jag tidigt till apoteket för att hämta ut min magmedicin som jag skrev om i inlägget igår.
Och inser snabbt att det inte verkar vara meningen att jag ska få nån medicin.
För när jag kommer till apoteket har hela deras data-system kraschat, så det går inte att hämta ut några mediciner =O
Och eftersom mina mediciner är beställda just till Apoteket Hjärtat kan jag inte hämta dom nån annanstans.
Idag blir det 3:e gången gillt.
Får jag inte min medicin idag kommer jag få grymma smärtor i magen och jag säger så här.....det räcker med en ond rygg ;)))))


Igår tog damerna GULD i lag sprinten,YIIIIIIHAAAAA !!!
Sååå himla kul !
Både Ingemarsdotter och Kalla var grymma i finalen och såååå värda sitt VM-Guld =)
Killarna blev 7:a efter att Jesper Modin gick sig stum på sin sista sträcka.
Idag är det stafett för damer som gäller.
Storfavoriterna där är ju Norge förstås med Margit Björgen i spetsen.
Men tror ändå att våra blå/gula tjejer kan ha en chans på medalj om dom har lika grymma skidor som igår.
Stafetten börjar kl. 14.00 och då sitter jag helt klart bänkad framför tv:n =D



Det har hänt så många positiva saker i mitt liv på sistone.
Livet går verkligen upp och ner.
Efter att ha varit långt nere i en dalsvacka är jag äntligen på väg upp med stormsteg.
Är inte på toppen än, men är på väg.
När det är som mörkast så är det svårt att se nån utväg.
Efter att ha gått i motvind så länge är det en fantastisk känsla när vindarna plötsligt vänder.
Tack och lov att man har en sån fantastisk familj och så fina vänner som har ställt upp när det har varit som jobbigast.
♥♥♥Det är GULD värt !!!♥♥♥
Vet att jag har lagt ut denna låt tidigare men lägger ut den igen för precis så här känner jag idag, precis som Kenta :



Nu ska jag straxt bege mig mot Apoteket och hålla tummarna för att det inte är några data-kraschar eller annat ;)))))
Sen ska jag möta dottern min och sola en stund.
Har inte solat solarium på evigheters evighet.
Men känner mig sååå vinterblek så det kan vara skönt att få liiite färg i ansiktet i alla fall =)
♥Ha det bäst och en fin dag !♥
Kram H.
Heja Sverige !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym



Vad vore livet utan vänner♥ Ha en bra dag du med, fina du ♥ Kram L.

2011-03-03 @ 09:37:46
Postat av: Lilitha

Ett inspirerande inlägg... Hoppas att du får din medicin snart.



Carpe Diem...



Kram söta du

Lilitha

2011-03-03 @ 15:26:54
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0