Tvätt-stuge-massakern !


Ja, då var den här.....bästa dagen på veckan,
FREDAG !!!!!
Det är en speciell stämning över denna underbara dag.
Och bättre blev den eftersom jag fick riktigt goda nyheter imorse =D
Bäst blir den om våra blå/gula killar tar medalj idag på stafetten.
En riktigt härlig och positiv dag som inte kunde ha börjat bättre.
Gladare blev man när man såg bilden av prins Daniel när han visar fingret och dissar Norge ;))))
På en egen liten vip-hylla i Holmenkollen stod kronprinsessan och prins Daniel i går tillsammans med norska kronprinsparet Haakon och Mette-Marit och följde stafetten i skid-VM.
Då lyckades pressen ta den här bilden :

( var lite småkul )

Usch vad det ser ut i min tvättstuga =O
Har ett gigantiskt berg av ren tvätt som ska vikas och läggas in i skåp och lådor.
Sen har jag ett gigantiskt berg av smutsig tvätt som ska tvättas.
Och sen som pricken över i:et så har jag en maskin som ska hängas men får inte plats för jag har fullt på torkställningen.
Aaaaargh, känns som om jag aldrig kommer ikapp med denna tvätt.
Får ta ett kraft tag där inne i helgen.
Då blir det tvätt-stuge-massakern ;)))


Idag ska jag möta upp Jessica och Jennifer och gå och sola.
Sen blir det lite handling inför fredags myset och filmkvällen.
Har några nya filmer att välja på.
Bl.a dessa :







Kan väl vara värt att titta på ;)
Nån som sett någon av dom ?

Ha det bäst och en bra dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nu sitter jag här med minidatorn och kommer på att jag är lite osäker på! Jag gillar verkligen inte minidatorn, men det fungerar.



Ha en trevlig dag i tvättstugan och en riktigt trevlig myskväll med film. /Kram

2011-03-04 @ 16:00:20
URL: http://gunillasblogg.gunilladahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0