En annan dag...

Inget VM-Guld att fira idag =(
Så deprimerande !
Matchen började så bra, dom två första perioderna hade man den där vinnar-känslan.
Sverige kommer att greja detta, Sverige kommer att ta GULD !
Sen kom period numbro 3... ?!?!!!
Sverige slutade spela och Finland fick slå in mål efter mål efter mål efter.....
Matchen slutade 6 -1....till Finland.
6 - 1 i en VM-final =O
Sitter här och undrar :
Vad var det som hände ????
Dennis och hans lag Skogås/Trångsund fick i alla fall en till seger i St:Ericscupen igår.
Dom vann med 5-1 mot Ingarö =)
Kul !!
Det är matcher varenda helg nu fram till sommar uppehållet vid midsommar.
Har ju varit borta ett tag från Dennis matcher, av känd anledning.
Kände igår när jag stod där vid sidan av planen hur mycket jag saknat det.
Älskar att titta när dom spelar.
När det gäller så får man samma feeling som om man sitter framför tv:n och tittar på en VM eller EM- match.
Pulsen stiger i hundra åttio, man kan knappt andas och man är nervösare än nervösast ;)
Jessica fick hoppa in och vicka lite för mig på jobbet.
Det var bra, så att det inte halkar efter för mycket nu när jag är borta.
Är sjukskriven till sista maj.
Hade önskat att jag var sjukskriven till efter den 9:e Juni.
Har ju Urnsättningen framför oss.
Känns som om en till begravning.
Känns tung och jobbigt.
Ett sista farväl.
Ska åka en sväng och köpa fler tack kort.
Dom räckte inte till dom jag hade köpt .
Annars blir det nog en lugn dag i min egen stilla lunk.
Ska ringa svärmor och gratulera på födelsedagen.
Gratulerar även Therese som fyller 20 år idag !!!
Ha en bra dag !
Kramar H.

Kommentarer
Postat av: Maria

God morgon!

Ja du det känner jag igen när barnen tävlar, himmel vad det är närväst. Sverige fick ju trots allt silver men det är klart att guld är ju guld. Jag förstår inte riktigt hur man kan bli så ledsen och besviken, för tvåa e väl ganska bra de me. Här är soligt än så länge så nu ska jag klä mig o gå ut med Kajsa.

Ha en bra dag/kram

2011-05-16 @ 09:39:02
URL: http://torparmor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0