Å jag har bara regn hos mig....



Regnet öser ner :/
Såå deppigt !!
Blev väckt av mammas lilla vovve imorse som stod och puttade och hoppade på mig.
Kollade klockan....06.00, hmmmm !
Okey, jag masar väl mig upp då.
Ut i köket, på med kaffebryggaren, slänger på mig morgonrocken och ropar på hunden.
Borta !
Vart är hon ???
Alldeles nyss var hon helt vild och gjorde allt för att få upp mig.
Men när jag väl var uppe försvann hon som en skållad råtta.
Gick och letade och hittade henne till slut, hon hade krypit in i min rosa flecce tröja och sov och snarkade så gott.
- Hehehehe, tänkte jag....glöm det lilla gumman, nu är jag uppkörd så nu ska vi ut i regnet.
En suckande liten vovve gick med mig ut på en snabb runda i regnet.
Sen kröp hon snabbt in i min flecce tröja igen, rullade ihop sig till en boll, nöjd óch nykissad ;)



Ska snart sätta lite fart.
Vi ska bege oss ner på marknaden som börjar idag.
Hörde att dom säljer väldigt billiga plantor där nere.
Sen blir det en sväng till kyrkogården för att tända ljus för pappa.
Ikväll kommer Ronnie och Pontus.
Imorgon har vi fullspäckat schema.
Känns skönt att man inte behöver åka till jobbet på måndag.
Då kommer man antagligen att känna sig helt slut, slut som människa.

Ta hand om er och ha en fin dag !
Kram H.


Kommentarer
Postat av: Roziez

Kära Helen! Har inte varit här på evigheter och läser med förkräckelse o tårarna rinner över vad du och din familj går igenom. Beklagar verkligen er stora sorg.

Stor styrkekram till dig

2011-05-06 @ 14:33:51
URL: http://www.rozami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0